Bonde Söker Fru!

Tjena alla. Idag har varit en ganska härlig dag, dom flesta har varit på bra humör, så det har varit trevligt.
Idag när vi hade gympa hade vi konditions träning fy faaaan säger jag bara. Märks att jag inte hållt igång på ett tag, får börja ut och springa kanske inna vintern kommer..
-
Som sakt nu sitter jag ner gossad i soffan med en mysig filt och ser tv med datan i knät. Bra komination eller..?
Tänkte skriva lite om någon blogg/ar som jag ska skriva om hade jag tänkt. Någon som vill att jag ska skapa en frågestund ni får fråga allt mellan himmel och jord. Kommer kanske svara i en videoblogg.
-
Nä nu ska jag kolla lite gamla bilder och snart se " Bonde söker fru " hahah äkta bonde style..
-
Ha det så bra!
-
Tänkte lägga upp någon bild på katten i stallet..
-
pussen haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0