Gästbloggning

Hej Fridas läsare!
Frida undrade om jag skulle vilja gästblogga hos henne och det är klart jag sa ja.
Jag heter Sanna och jag bloggar på http://eighthooves.blogg.se . Jag är 14 år och brinner för hästar precis som Frida. Har hållt på med hästar nästan hela mitt liv och jag hoppas att det kommer fortsätta hela livet ut också. Jag och Frida har kännt varandra nu i flera år, vi har tävlat tillsammans med våra b-ponnyer, våra c-ponnyer och nu kommer vi tävla tillsammans med våra d-ponnyer. Vi har gjort så sjukt många roliga saker tillsammans, tillexempel Falsterbo Horse Show och en massa tävlingar och cuper! Frida är en helt underbar person, hon är stark, modig, helt obeskrivlig. Jag älskar dig något otrolig vännen, vi föralltid! Kommer kämpa livet ut för att aldrig förlora dig. Du har hjälpt mig såfort du fått reda på att jag mått dåligt, du har tagit mig från botten till toppen flera gånger och det är jag otroligt tacksam över. Vi har gått igenom mycket tillsammans, men tillsammans klarar vi allt!
 
I LOVE YOU <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0