Goodmorning, Goodmorning!


Godmorgon min fina läsare har precis ´ätit frukost så nu blir det att plugga lite. Ska ävem göra klart videon som jag håller på med. Ska göra en ifrån SM och en  ifrån allrda sista dagen med Putte. Då han spenderade hela dagen med mig. vi red ut, och fotade profilbilder och även bilder i hagen. Men videoklippen är ifrån hagen när han bockar omkring osv. Kanske lägger ut den senare får se.
Imorgon är det skola. Tråkigt men ska bli kul att träffa vännerna bara. Om ni har några specilla fråger är det bara att kommentera så svarar jag på det om de är nån speciella bilder eller video ni vill ha.
Nä men ska pluuuuuugga nu, så ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0