Hej alla Fridas läsare!

Hejsan allihopa, mitt namn är Jenni och jag har precis fixat Fridas design och hon sa att jag fick gästblogga. Så tänkte att jag kunde slänga (eller försöka) ihop ett inlägg. So here we go.. 
 
Mitt namn är Jenni Lindwall, jag är fjorton år och bor på en gård i Stora Beddinge. Jag har två egna hästar, Lass Dukat och Sieger Nalan. Båda är varmblod och kommer nästa år komma ut på tävlingar i dressyr och hoppning. Utöver mina hästar har vi naturligtvis jäkligt många djur på vår gård, då och då är jag ute och fottar de och visar i min blogg då fotografera är något jag älskar. Öhm nä, fuck this shit! 
 
Jag & Frida går på samma skola, hon i nian och jag i åttan men vi båda går i B, simply the best! Jag och Frida gick på samma skola redan i mellanstadiet och hon går nästan alltid runt med ett leende på läpparna, vet inte hur många gånger jag önskat att jag hade hennes hår haha. Jag såg bara Frida med Salsa på syds någon gång, såg aldrig henne med Putte, har aldrig vetat vad som hände med Putte men jag vet hur de känns att förlora sin bästavän.. Så Frida när du läser detta, jag finns alltid även om vi inte snackar så mycket! 
 
Men anledningen som sagt anledningen att jag skriver är för att jag fixat hennes design, vill ni se hur min vardag ser ut får ni helt enkelt klicka er in på lindwallforlife.blogg.se ! ;) 
Ha de så bra! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; okej, samma här:D HAft en bra dag?
Kram

Svar: Oh ja :D
Frida Olsson

2012-09-18 @ 18:45:22
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Emma

sv: tack så mycket!! :)

2012-09-18 @ 19:05:33
URL: http://emmandens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0