Here I Am..

Orden ekar i mitt huvud mer än något annat, det går inte att bara glömma allt och fortsätta livet, mitt liv tillhör dig och ingen annan. Det var vi, bara vi. Vi kämpade varje dag/minut. Vi kämpade tillsammans vi hade våra motgångar i livet men även extrema framgångar tillsammans. Det kommer alltid bli vi, du är den jag älskar allra mest i hela världen. Jag har alltid älskat dig ända sedan du var åring. Du var min drömhäst. Den jag ville kämpa för och vara med, tillsammans skulle vi klara allt. Varför skulle allt bli så här, frågan ställs i mitt huvud hela tiden.. varför just du. Varför skulle allt bara hända på en jävla gång. Tack iallafall för tiden med dig!
Vi ska fortsätta kämpa även om du inte är hos mig, jag ska göra allt för att få se dig igen, vill bara få sitta på din rygg igen och bara känna att det är vi igen!
 
kommer aldrig ge upp saknaden för dig, även om du inte finns hos mig längre så är det VI och ingen annan!
 
Om någon har fråger ställ dom och jag svarar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0