I TAKET LYSSER STJÄRNORNA!

Gud vad jag saknar er däruppe i det blå, jag vet att ni stöttar mig och står vid min sida fortfarande!
-
Ni var verkligen världens bästa Mormor, morfar och farfar. Ni var och är fortfarande bäst!
Alla minnena som igentligen inte är långa finns ni fortfarande här ❤. Ni är en del av mig tack!
-
Aw Butterfly vad jag saknar dig mitt hjärte gull!
Jag fick uppleva ett par underbara år med dig, från 2003-2007 du var inte allas favorit men du var min favorit, du kämpade för att vara den perfekta och du var den perfekta hur man än vände och vred. Tack för den underbara sommarn med dig som jag hade, det är tack vare dig som jag verkligen vågar rida på riktigt.
-
Putte orden går inte att förklara, du är och förblir den finaste sötaste bästaste hästen på jorden och i trappalanda tillsammans med Butterfly. Putte du betyder hela min värld, på kvällen tittar jag alltid upp i taket på mitt rum, för många år sen när jag var runt 6 år hade jag plast stjärnor i taket det är fortfarande märken ifrån heftmassan..
-
Du är stjärnan i mitt tak, du är ljuset i mitt fönster, du är slagen i mitt hjärta, du är solen som skiner mot mitt fönsterglass varje morgon när jag vaknar.
Mina ord är korta men ändå långa, saker kan inte beskriva hur mkt jag saknar dig min älskade prins. Från 0-100 vi var allt och är fortfarande allt. Jag sitter på din rygg fortfarande fast i mina sömnedrömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0