Jouline

Jouline
Jouline jag är helt jävla lycklig att du står i mitt stall just nu.
Känslan att få äga en så här fin ponny känns helt magiskt, hela du är magisk.
Varje dag efter skolan längtar jag till att få komma upp till stallet och få mysa med dig, du är helt underbar.
Imorgon är det en hel vecka sedan du kom till mig och jag älskar dig redan något så enormt.
Du satte mig på fötter igen, du fick mig att kavla upp armarna och tycka allt var kul igen.
Jag är inte den som bara blir kär i en häst så där pang pom..
men när jag fick se dig, jag föll direkt på knä för dig.
Jag fick se in i dina mörka ögon och fick känna denna otroliga kärleken till dig, känslan är obeskrivligt härlig.
Har ridigt på dig i en hel vecka och jag börjar redan känna att vi har hittat vissa knappar.
Vi ska klara allt, genom eld och vatten genom land o hav, jag ska älska dig tills hjärtat slutar att slåå.
 
Innan jag fick se dig och fick känna denna obeskrivliga känslan trodde jag knappt att jag ville rida något mer jag trodde att jag inte orkade mer.
Men du fick mig att titta upp och se ljuset och inte markens grund, du fick mig att le.
Gud vad jag älskar dig.
Jag hoppas att en dag att vi ska stå på prispalen tsm och få känna hur vi galopperar runt i ärevarv med vinden visslande och susande i öronen och känna hur vinden tar tag i mitt hår och i din man.
 
JAG ÄLSKAR DIG HÄR NU OCH FÖRALLTID!
Du är mitt allra finaste smycke!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ställ några frågor på min frågestund så är du bäst! <33333333333333

2012-09-30 @ 00:01:23
URL: http://eighthooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0