Kämpa ge aldrig upp!

Alla har vi olika drömmar. Saker som vi vill sträva mot, mål vi har. Jag har många drömmar med det är aldrig säkert att alla går i uppfyllelse, målen är du själv som avgör det, om du har ett mål att jobba med en vis sak är det bara du som kan göra så den går i uppfyllelse.
 
Jag har en heldel drömmar som man önskar att det ska gå i uppfyllelse.
Jag har även en hel del mål som jag vill klara. Jorden går inte under om det inte blir så men man kan alltid hoppas på det. Saker du vill brukar oftast gå.
 
När jag var liten var min dröm att få en häst. Det har nog varit dom flestas dröm. Den 28 november stog en liten vit prins vid namn Salsa i en box på ridskolan han var min!
Min andra dröm var att börja tävla och utvecklas mer och mer. Vi red LA i hoppning (från att hoppat LD sen innan )  LA:1 i dressyr och SM i fälttävlan.
 
Min tredje dröm var den jag önskade ända sedan jag hade Salsa det var att Putte skulle bli min, bara min. Vad hände Maj 2010 ? Jo han blev min, bara min.
 
Nu har jag en fjärde dröm, den tar jag inte upp här utan det är inte riktigt klart än men..
 
Alla har vi olika drömmar som vi har eller har haft, visa har gått i uppfyllelse men vissa inte.
 
 
Alla ni som har ett mål kämpa ge aldrig upp, 
 alla har vi en chans att klara det!
Vi alla är lika värda!
 
 

Kommentarer
Postat av: kornelia

Bra!! Aldrig ge upp! <3

2012-09-02 @ 08:12:08
URL: http://korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0