Känslodödare?

Tycker det är så himla dålig stil av folk som är imot hästar som är tvugna att kalla " din bästavän för hamburgare ".
Asså vad har dom för känslor? och ni ska kallas djurvänner. pfft. Man ska alltid få ha sin åsikt men inte en åsikt som sårar andra människor. Men man kan få tänka det..
Jag menar hur kul hade det varit om jag gått fram till dig och sakt din bästavän är en.....
Jag tror inte ni hade varit så glada då, ni hade kaxat imot och sakt till på riktigt " det är min bästavän du pratar om! ".
Ja och du har ju precis sakt att min bästavän är en hamburgare och är inne på burger king just nu.. Amen hallå vilken planet kommer du ifrån. Håll käften istället och säg aldrig att ni är " djurvänner ". Ni är kallas för känslodödare ju ?
Jag tkr verkligen inte det är kul att höra imed min häst är avlivad. Även om det är bull shit dom snackar blir man ju ändå ledsen.
Din häst är en hamburgare.. KUL !!!
Svar nej!
 
Vi som håller på med ridning eller andra saker har ett mål och en framtid vi strävar mot tsm med vårra vänner.. hästarna. Vi skaffar en allrabästavän som inte sviker som vi älskar livet ut. så sitter ni där känslodödare och har ingenting? Haha nä ni ska faktiskt bara hålla tyst och inte säga ett ljud..
 
Alla gillar inte hästar men bara för det behöver ni inte kalla dom HAMBURGARE.
Det är som om vi skulle gå och säga HOT DOG till din hund som inte finns längre. ( kanske inte samma sak men ändå )
 
Nä jag blir faktiskt ganska förbannad när man ser att någon känslodödare kommenterar HAMBURGARE om nån lagt upp bilder på sin häst.
Ehh håll tyst och dra!
 
Ha det så bra // Arg Frida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0