LITE FRÅGER OM MIG !

1.Vad är ditt hela namn ? Frida Anna Sabina Olsson

2.Hur gammal är du ? Jag fyller 15 år i november

3.Hur många husdjur har du ? vad heter dom ? vilken ras ?  Jag har en katt, Hugo Bozz heter han och är en blaning av Burma och Norsk Skogskatt!

4.Beskriv din bästavän. Vad heter hon? Min bästavän ska vara snäll omtänksam, bry sig i alla olika sitvationer, kunna acceptera att du umgås med andra OSV. Jag har många bästavänner ( bra vänner ) .

5.Hur många personer finns i din familj ? Vi är tre.

 

6.Vad handlar din blogg om, vad skriver du mest om ?Min blogg handlar om min vardag, träningar tävlingar inom ridsport och även åsikts och tanke blogg.

7.Hur många bloggar läser du per dag ? Runt 5-10 st .

8.Hur tkr du en rolig blogg ska se ut för du ska läsa den ? ska det vara en speciel design/tema/header, mkt bilder, mkt text, lite text ? Den ska ha bra bilder, lagom långa texter (variera längden)

9.Vad gillar du att läsa om ? Mode, sport, skvaller, vänner. Häst bloggar, åsiktsbloggar, mina vänners bloggar!

10.Vad är din favorit blogg? "kändisblogg/bloggar" Nellieberntsson.se och ponnysanning.se

11.Din favorit blogg bland dina vänner ? Michans, Kornelias, Sannas, Olivias

12.Beskriv din blogg.

 

13. Vad heter din första ponny ? Han heter Salsa.

 

14. Vilken ponny är din drömhäst ? bland ponnysar från folk du känner. SVARAR PÅ DEN SEN !

 

15. Vad heter dina ponnysar ? Har ingen just nu..

 

16.Beskriv hur din drömstorhäst ska se ut ? SVARAR PÅ DEN SEN !

 

17.Vad tkr du om ridsporten ? SVARAR PÅ DEN SEN !

 

18. Om inte ridsporten hade funnits vad hade du gjort på din fritid då ? Sjungit och Dansat

 

19.Bästa minnet ? När jag var model med laget i Thule katalogen ( är det fortfarande ). När jag var med i SM, DM och när Salsa och Putte blev mina.

 

20.sämsta minnet ? När Putte avlivades..

 

21.hur vill du din framtid ser ut inom ridsporten ? SVARAR PÅ DEN SEN !

 

 


THIS OR THAT!

 

 

hund/katt BÅDE

 

svart häst/vit häst SVART

 

kort/lång KORT

 

lägenhet/hus/gård GÅRD

 

häst/ponny BÅDA

 

DV/blogg BLOGG

 

Instagram/Facebook FACEBOOK

 

Blogg.se/devote BLOGG.SE

 

Varför började du blogga ? För jag gillar att skriva osv

 

Varför just på blogg.se? För dom andra portalerna suger

 

Vad tkr du är negativt på blogg.se ? Lägga in header, design, kossan, blogg.se appen!

 

Vad tkr du är positivt på blogg.se ? vet inte

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0