RIDSCHEMA V 41!

Söndag
Kommer rida ut en lagom runda ( Konitionsträning )
Kommer mest skritta henne men även trava och galoppera fast i en mindre tid.
RIDTID : 30 min
 
Måndag
Rida i padocken lösgöra henne i både trav och gallop. Mkt mjuka rörelser.
RIDTID : 30minuter
 
Tisdag
Brukar hoppträna på tisdagar men än sålänge kommer jag rida henne lite till hemma innan jag börjar hoppträna.
Jag kommer rida henne på morgonen runt 8,00- kommer rida ut henne i 15 minuter bara skritt.
Sedan på kvällen runt 14 kommer jag rida henne lite i padocken och rida ut henne i 10-15min.
RIDTID : 45-50 minuter.
 Har studiedag!
 
Onsdag
Kommer rida ett ganska hårt pass i padocken mkt rörelser i galopp och lite i traven.
RIDTID: 60 minuter- Varav 20 min skritt.
 
Torsdag
Vila tror jag.
 
Fredag
Rida ut en länge runda bara skritt ( konditions träning )
RIDTID : 60 min
 
Lördag
Markarbete i padocken.
Minst 30 minuter
 
Söndag
Kommer att rida ut på henne i en ganska långrunda mkt lösgörande även om jag rider ut. Mkt olika övningar.
mkt skritt minst 30 minuter och sedan 10 min trav och 10 min galopp fast helst 5 minuters galopp.
RIDTID : 45-50 minuter
_________________________________________________________________________________________
Här fick ni mitt ridschema för en hel vecka fram.
Möjligt det blir ändringar och fler vilodagar!
PUSS HAJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0