Smink tips!

Tänkte berätta lite hur jag sminkar mig!
 
1. Först tar jag på en mascara som heter wonder lash intense mascara" denna mascaran har en väldigt bra borste som delar upp ögonfransarna det klumpar inte sig så mkt!
den är köpt på oriflame.
HISS!
 
2. Sedan tar jag på en annan mascara som ger lite mer färg och den heter " oriflame 2fx mascara ".
Som sakt den ger med färg och mer lyster tkr jag de räcker med två drag!
Köpt på Oriflame!
HISS!
 
3. Sen tar jag den sista mascaran som (Lach Architect 4D) ger mer lyster och gör att fransarna blir längre. Klumpar inte!
Den här kan man köpa var som helst i vilken smink affär som helst!
HISS!
 
4. Jag tar även denna foundation som heter The Eraser den tkr jag är ganska bra fast den är inte värd den summa pengar ( 149kr). flaskan eller vad du ska kalla det är minst 10 cm och mindre än halva flaskan så finns det mous men resten är där bara luft om ni fattar vad jag menar!
Där finns även en borste på som slättar ut all Foundation så det inte blir linjer eller klumpar.
Jag använder Cameo NR 020.
Man kan köpa de var som helst!
DISS!
 
 
5.sedan tar jag puder som en sista sak bara för jag gillar inte när mousen är klippig!
HISS!
 
6. som allra sista sak så tar jag Eye Shadow by HM. Tycker faktiskt den suger. Den ger en skit konstig färg på ögonlocken och nä inte alls bra med ska ha den nu tills den tar slut sedan tar jag och köper en annan!
DISS!
 
Använder den som är längst ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0