Stallet imorgon!

Imorgon beger jag mig upp till stallet och ska fixa lite till min fina Jouline kommer hem.
-
Jag ska ta hem lite schabrak som tar för mkt plats och täcken och så.
Behöver verkligen lite nya saker nu pälsglans, schampo, hovolja, nya borstar, täcke, nya schbrak ja lite sånt smått och gott. Fast schabrak har jag ju en del så tror inte det behövs något just nu iallafall.
Det ända som går i mitt huvud nu är " KOM HEM NU, KAN DET INTE BLI SÖNDAG NU! "
-
Skolan idag var väll helt okej, chilla med tjejerna lite vi hade håltimme i typ 1h och 30 min. Var riktigt trevligt.
-
Har även bestämt träff i Anderslövs pizzeria V.40 med en del tjejer i klassen tror vi blir 11 typ, det skulle kanske komma nån kille oxå men inte säkert.
Ska bli skit kul.
-
Nä nu ska jag nog göra lite mat, vi ska äta Taco, så ni får ha det så bra så länge så hörs vi under kvällen.
Kommer boomba med bilder på jullan nu såja.
-
Kommer kanske lite åsikt inlägg ikväll oxå om jag orkar och kommer på något.
-
Hejdå!
 
 
Lyckligare än jag kan man inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0