Svar på tal!

 
Favorit ras ?
Ja vad är min favorit ras, ganska svår fråga. Antagligen får det bli welsh bara för jag har haft två äkta renrasiga welshar. Welsh är en extremt härlig ras. I böcker står det ju att dom är allround kan gå det mesta alltså. O ja det kan jag hålla med om verkligen!
LOVE WELSHAR! 
 
 
 
Vad är Jouline för ras?
Hahaha ja du det undrar jag med, Jouline är en tysk import, kom som 5 åring till svergie tror jag det var och blev inriden här i svergie oxå. Jouline har nog lite allt möjligt i sig, och det är jag glad för, för annars hade ju inte Jouline varit någon Jouline!
 
 
 
Mål med Jouline?
Ja vad är min mål.. Jag ska ta det ganska lugnt o så men om jag är tvungen att säga något så säger jag SM, DM och stil SM, men som sakt tar det lugnt det får gå hur det går.
 
 
Gillar du ston?
Hahah nä igentligen inte. Men Jouline är speciell drf gillar jag henne hihi!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0