Ta vara på dagen, imorgon är en ny dag!


Hejsan förlåt att jag inte bloggat på ett tag men har inte haft lust memen.
Idag har inte gjort så mkt har mest chillat vaknade 13.40 duktig jag är. Imorgon blir det att plugga lite har en svensk uppgift att jobba med. Skolan är faktiskt helt okej för tillfället iallafall. Lektionerna är dryga men tiden går ju snabbt om man jobbar. Jag känner att jag inte har något nödvändigt att skriva om..
 
Jo föresten tävlingar VECKANS HÄST och VECKANS BLOGG är inte utaggen än. Jag har gett det lite över tid för tänkte om det var någon mer som ville tävla och så men aja. Imorgon är en ny dag och då tar vi nya tag ha det gött!
 

 
 
Herregud vad gammal bild, men men :)
Fälttävlan tvåa :) <3
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0