tack till alla som...

Tack alla mina underbara vänner för ni har ställt / ställer upp för mig ialla läggen det betyder väldigt mkt för mig. Jag har haft det otroligt jobbigt en lång tid ( om en månad är det ett år ).
Jag har bara mått så skit att jag vägrat göra någonting jag har bölat varje kväll innan jag skulle till sova, bara tanken på att sätta sin fot på skolan och känna att efter skolan känns allt tomt och ensammt. Men tack vare mina vänner som ställer upp för mig har jag stått rak ryggad och försökt hålla minen uppe. Och det har funkat. Men inombords har ingen kunnat läcka mina sår. Ni vet vilka ni är och ni kan klappa er på axlen och verkligen vara stolta över att ni är ni och gjort det ni har gjort " att vara en äkta kompis ".
Tack, Tack för allt!
Det betyder så jävla mkt.
jag älskar er alla!
 
 
När allt känns tomt har NI funnits för mig!
När jag kännt mig ledsen har NI funnits för mig!
hur jag än mår har ni ställt upp för mig, tack !
 
Känner mig lyckligare nu även om smärtan och besvikenheten är kvar!
TACK ÄN EN GÅNG!
 
Mobba inte hahah!
 

Kommentarer
Postat av: diiiin abvf.

awe, vet ju inte om du menar mig men!!! grymt skrivet!!!
jag älskar dig mest allrabästavän, u are so damn beautiful!
tack för att du finns och tack för att vi började snacka <333333333

2012-09-05 @ 07:01:20
URL: http://michanochrappe.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag älskar dig mest allrabästavän, tvilling, syster, mitt allt! utan dig är jag ingenting. du finns alltid för mig när jag behöver snacka och jag finns alltid för dig om du behöver snacka! du är en av mina närmsta och finaste vänner, du är nästan den ända jag litar på till 100%!! jag älskar dig mest av allt och alla <333333333333333333333

2012-09-05 @ 15:48:05
URL: http://eighthooves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0