http://michanochrappe.blogg.se/ - Veckans häst vinnare!

Montage Rapsody
 
Första gången jag red honom (provridningen)
då gick det rätt bra! Vi bestämde oss för att låna honom tills han
blev såld. Han stod här väldigt länge vi lärde känna varandra mer och mer.
Han är en rätt speciell häst. Det är jag och han som klickar! om någon annan
ska sätta på honom grimma eller något ska han alltid naffsa efter dom,
men sen så tar jag grimman och då bara tar han in huvudet. Han litar
på mig och jag litar på honom. Han började betyda mer och mer för mig.
Jag ville aldrig att vi skulle skiljas, men jag hade inget val, jag hade bara honom
på lån tills han var såld! men pga hans ålder så var det inte många som ringde.
Fast han gått msv samma sommar.Han är en grym häst och otroligt snäll, lastar
sig själv, går in själv från hagen osv! han kan bli het och väldigt stark! :) det är den
sortens hästar jag gillar. På terrängbanan blir han så het att jag inte kan hålla
honom, det är glädje!!!! Jag litar på honom att han inte ska göra något och han litar
på mig att det inte kommer hända något. Han har haft ont ända sen jag köpte honom
det bevisar hur stark häst han egentligen är. Har massa placeringar och vinster med honom.
Han har hoppat och varit glad :) fast smärtan ibland!!! Julen 2010 var den bästa julen någonsin.
Montage Rapsody blev min, vi köpte honom. Jag älskar honom enormt mycket!!! han är verkligen
allt för mig!<3
 





En del av bilderna är taggna av Olivia Dobos, hoppas det var ok att jag tog dom!
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

awe, tack finaste du!!! love u <3333333

2012-09-09 @ 13:19:32
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0