En underbar helg.

Haft en fullbokad helg därför har jag inte haft tid att uppdatera tyvärr. I fredags så kom min kompis hit, vi såg på film och snackade lite (behövde det). På lördag morgon åkte vi iväg till Flyinge för dem hade en ungdomsdag. Vi hade riktigt trevligt. Dem hade uppträden med Voltige, hoppning, dressyr, gymekana osv. Vi hade riktigt trevligt. Vi träffade även då min kompis familj, dem skulle vara med i uttagningen till Talang Skåne. En riktigt underbar familj som jag bara älskar. Underbara föreldrar och underbara barn som då är mina vänner. När klockan närmade sig tre åkte vi hem, jag och Johanna (min kompis) hoppade av vid matöppet och bombade med en massa godis, chips ja en hel del gott. Vi hann se tre filmer och bara myste. Jag behövde verkligen detta. 
Vi somnade typ runt ett på natten. 
 
Idag så vaknade vi runt 08,00 för jag skulle hinna rida innan vi skulle lämna Johanna och sedan till min farmor i Arlöv. Men imed det snöade och vi har inga ridmöjligheter imed vi inte har snöskor.. så ja vi fick somna om i 2 timmar. Det var skönt... Runt halv ett åkte vi till stallet och fixade med alla mockning och mat. Sedan lämnade vi Johanna.  Så kom vi till farmor runt tre och kom hem för en halvtimme sedan. 
 
Denna helgen har varit super härlig. Haft en underbar vän här som man kan snacka med om allt. Hon förstår och puchar. Hon är verkligen en tjej sänd från ovan, hon är så harmonisk och underbar. Min bästavän. <3
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

Jättefin blogg. =)

2013-02-10 @ 23:16:08
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0