Feedback ?

Blir så fruktansvärt glad av att logga in här på min blogg och se att man har fått en del kommentarer. 
Man kan verkligen inte bli mycket gladare när folk skriver att dem gillar min blogg och vill fortsätta följa.
Jag har känt många gånger att jag velat lägga ner bloggen för jag trodde ingen läste den men tydligen så är det det.  Många har sagt att dem vill följa min blogg för jag gör tänkvärda inlägg, bra skrivna, fina bilder, fina ponnysar. Jag blir så mycket mer peppad av era kommentarer. Men ibland har jag bloggtorka, då jag inte riktigt vet vad jag kan blogga om för att folk ska tycka det är intredsant att läsa. 
Om ni har tips på saker som NI personligen vill läsa om här på min blogg så tar jag upp det direkt jag är öppen för förslag. 
Ni mina läsare är ju dem jag bloggar för, jag kan ju inte bli mycket gladare av att höra att ni gillar min blogg, och att ni tycker den är intredsant. Jag hoppas verkligen att ni tycker det.
Jag lägger ner väldigt mycket tid på min blogg, och nu har jag stora planer för ny header och design. 
Men vill helst vänta med min header imed att jag vill ha nya och bättre bilder. Min kära vän från Småland ska komma ner under lovet. Kan det bli bättre? svar nej. Hon har inte fotat så mycket "hästar" men bilderna hon fotade på mig och Jullan blev super. Dem två bilderna i headern som hon inte hoppar på. 
Hoppas ni ser fram imot en massa bilder. Har ni förslag på "tema" till bilderna kommentera det bara så ordnar vi det. 
 
Men som sagt jag kan inte bli mycket gladare när ni peppar mig i min bloggning. Tack mina underbara läsare.
 
Kram.
 
 
Foto: Kajsa Lindblad


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill du Länkbyta med mig ? ha en grym kväll :)kram

2013-02-10 @ 22:36:34
URL: http://beccarosan.blogg.se
Postat av: Anna S

Tack snälla för den fina kommentaren! Du har en väldigt fin blogg själv, en jag kommer titta in på regelbundet, så kul med fälttävlansbloggar! :)

2013-02-11 @ 06:57:40
URL: http://willgotteventing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0