Haft ett underbart lov.

Har verkligen inte varit duktig på att hålla igång bloggen. Skäms på mig. 
Därför jag inte kunnat blogga har varit för att mina fina vän från Småland kom så jag ville inte sitta vid datan hela tiden då och focussera på någon blogg. Men nu är jag tillbaka igen. 
Red Jullan i Torsdags som ni ser på bilderna nedan. Riktigt fin var hon. Skulle igentligen filmat men imed pappas mobil ärr sönder så blev det inte av. Jullan var väldigt pigg, och därför jobbade hon på mycket bättre. Longerade henne i Fredags och igår så körde vi på lydnad på både Tinto och Jullan. Super duktiga. 
Idag kommer även en nya design och header av den grymma tjejen Jenni. Ska bli super kul. 

 
Idag så stack både jag och Kajsa upp till stallet fixade allt, släppte ut dem och så. Imed strömmen inte har funkat i hagarna så fick Tinto för sig att hoppa ut två dagar på raken. Så i fredagskväll stog en lös shettis på gården. Men de är fixat nu så inga lösa hästar här inte. 
Vi fixade med maten och mockade, Kajsa fick sköta om Tintos saker och jag Jullan då gick det mycket snabbare. 
Runt 11.00 så körde vi uppåt landet. Vi skulle till Åstorp där vi skulle lämna Kajsa så var hennes fina föreldrar där och hämta upp henne, så körde dem vidare till Ljungby. 
 
Har verkligen haft ett par super trevliga dagar med min underbara vän. Haft mycket skratt och mycket prat. Behövdes. Snart är det ju ett lov till. Får se om vi ses då med. Hoppas på de. 
 
Nu ska jag nog fixa det sista med informationen om hur jag vill ha min design sedan ska jag sätta på en film. Så ni får ha det så bra så länge. Puss. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg :)

2013-02-24 @ 18:34:56
URL: http://ponnyzmurfs.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Du och din ponny Jouline är så himla fina tillsammans, verkligen! :)
Allt bra med dig & din ponny? ♥

2013-02-27 @ 14:33:52
URL: http://axelssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0