Hopp med Tinto...

 
Här får ni en Liten bild på Tinto och lilla mig. 
Tinto var verkligen super duktig idag, hon var fin när jag longerade henne och tricktränade från ryggen. Vinka börjar sitta mer och mer nu. så ja allt var super. Sedan testade jag att hoppa Tinto idag. Ja inte från ryggen då så klart utan från marken. Jag sprang brevid henne och hoppade över en bom någon gång, hon hoppade typ 4 meter upp i lufte det roligaste var att om jag hoppade innan henne hoppade hon samtidigt som mig. Hon följde efter mig haha. Jag så imorgon ska jag lägga upp bommarna i hagen så ska hon få springa över dem lite imorgon. Hon var lite rädd i början nämligen. Men annars gick det bra, myste i flera minuter med henne. Det behöver hon nu när hon är ensam. 
 
Jullan fick även nya skor idag.
Fint blev det iallafall. Hon var skitig som FAN idag så fick borsta det torra och vänta tills det blötta torkade upp så jag kunde borsta där med. Imorgon blir det ridning på schemat. Hon ska få gå i 30 minuter typ i padocken och sedan rida ut henne. Om hon är för pigg i padocken ska jag longera henne i 10 minuter typ. Men ja det får vi se då.
 
Ska nog se en film nu och om inte det ska jag göra en film och skypa med någon rolig.
Har ni tråkigt så kommentera er skype hehe.. 
 
Ha en bra kväll puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg !
Länkbyte? :)

2013-02-02 @ 08:43:58
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0