Hugo Bozz

Jag har faktiskti inte nämnt någonting om min lilla katt Hugo Bozz.
Jag och mamma hittade Bozze på blocket. En annons på Norskskogskatt och Burma blandning. Vi var först mycket skeptiska över om vi skulle ha eller inte. Men vi bestämde oss för att åka och titta på han och det gjorde vi.
Han var den piggaste av dem alla i kulen. Medans alla dem andra små syskonen åt från mamman så åt redan Bozze ifrån matskålen. Han drack ifrån vattenkranen.
En riktgt liten buskille, Nu är han inte så himla liten längre som han är på bilderna. Nu har han blivit riktigt stor. Nu är han hela 3 år gammal, ja iallafall i sommar är han det. Kommer att ta en del bilder på han under lovet.
 Min lilla gullefis.

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

åh så söt :)

2013-02-11 @ 16:33:18
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Thelma

Åh ser precis ut som en stor kopia av min katt:D

2013-02-11 @ 19:05:49
URL: http://allroundekipage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0