Min och Puttes första vinst.

Detta är verkligen en dag jag inte kommer att glömma.
 
Jag och Putte skulle ta och rida lite fler snäva svängar, och hitta en speciell rytm. Och ja ni ser ju hur resultatet blev.
 
Jag var så fruktansvärt stolt. Min 7åring tar en vinst. Gud asså om du bara hade fått fortsätta tävla och ridas, inte ha ont. Du älskade att hoppa.
 
Men tyvärr fanns inget mirakel som kunde rädda dig. Men du är fortfarande en stjärna fast i mina ögon.
 
¨Jag saknar att få hoppa dig. Du förvånnade en varje dag. Du vissade alla vilken talang du hade.
 
På nästan varje tävling vi var med i tog vi hem placeringar. Du visste vad du gjorde blev det fel berodde det på mig som ryttare. Du kunde din sak. Men med lite hjälp på väggen var du bäst..
 
Om du inte hade haft din skada tror jag att du hade kunnat bli grym. För det var du redan som 6 åring. Jag saknar dig så extrem mycket det ska du veta.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar: haha ja ibland har man otur! Jag har själv kommit på att aldrig låta min ena ponny låna den andra grimmor, de går bara sönder så nu får den hästen bara "skruttgrimmor" i hagen för den måste ha grimma för den har en tendens att hoppa ut om det blir för tråkigt i hagen ;)

Jaha vad synd! Ja den var verkligen hur fint som helst! :)

2013-02-11 @ 19:07:40
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
Postat av: en kalkon :---)

så synd..ni var så fina <3

2013-02-11 @ 20:04:16
Postat av: Mariama

så söt! vad hände?

2013-02-11 @ 21:24:28
URL: http://MariamaMbye.blogg.se
Postat av: Mariama

SV: uch vad hemskt! verkligen en söt ponny som förtjäna att leva minst 20år till! Verkar vara en riktigt snäll ponny! :)

2013-02-11 @ 21:33:41
URL: http://MariamaMbye.blogg.se
Postat av: Marta

Jätte fin blogg!
Har bara en fråga till dig, kanske lite dum men jag har faktiskt ingen aning om det. Du rider ju fälttävlan och då är väl alla träningar och tävlingar ute, men vad gör man på vintern då? Går det att rida fälttävlan i ett ridhus eller vad gör du då? :)

2013-02-12 @ 07:45:23
URL: http://nattstad.se/stalltjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0