Tackvare en ängel..så sände han mig Jullan. Tack älskade du.

En del tankar har virrvlat runt i mitt huvud.
Pågrund utav en massa olika saker. Idag såg jag ett klipp. Ett klipp på Putte och Benny som springer brevid varandra i hagen. Nu är båda borta, och jag kommer aldrig få se dem igen. Vill ni veta det sjuka? Hur såg dem ut, hur var dem? jag har glömt. Jag vill inte glömma, men så blev det ändå. Jag har bara bilder i huvudet ifrån dem, videos. Men vart är dem någonstans kommer jag någon gång äns få se dem igen? nä tyvärr inte, kommer aldrig få det mera. 
 
Igårnatt möttes jag av en bild i mitt huvud, på två hästar.
Båda var kritvita. Putte hade blivit vit, han hade inte sin fläckiga gråafärg mera. Han hade lång underbart fin silkes fin svans. Tänk att jag aldrig mer skulle få se han utvecklas. Han kan bara utvecklas i mina drömmar. Så som jag tror han skulle se ut. 
 
Jag minns knappt allt det vi hade.
Allt är bara ett minne långt borta. Jag kan hitta det när jag vill, men inte med glädje, eller jo glädje har jag ju men sorgen sitter kvar. Jag vill kunna möttas av en grå prins i hagen och få jobba med våra problem och våra mål. Kunna få upp dig i klasserna, tävla på dem höga höjderna som du var ämnad till och ville. 
 
Jag saknar allt jag hade med dessa två hästarna.
Putte var ju min egen därför är min saknad mer för han. Men Benny saknar jag oxå så himla mycket. Han fyllde ut mina ensamma dagar med glädje. Om inte han och Tinto funnits i stallet då Putte gick bort vet jag inte vad jag skulle ha gjort. 
 
Jag saknar minna sagoponnysar. eller ja nu kan man lika bra säga..
 
"drömponnysar för jag ser er endast i mina drömmar."
 
Karlsfälts Puccini min skyddsängel.
Även om detta tragiska och hemska hände blev det bra i slutänden.
Du gav mig Jouline.
Tack.
Jag älskar dig Putte <3
 
 
 ~Perfect For med~
 

Kommentarer
Postat av: hastabast

vad sött ponny:)!

2013-02-02 @ 20:51:35
URL: http://hastabast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0