Alla har vi åsikter, men det bästa är att hålla dem för sig själv, kan såra andra.

Hur har min dag varit idag? Jo jag sov bort halva min dag. I och för sig vaknade jag runt sju gick upp sedan kröp ner i sängen och sov fram till klockan var ett. När jag var väll uppe drog jag ut allt ifrån min garderob ´, fråga mig inte varför men ville kolla vad jag skulle ha till imorgon. Blev en snygg t shirt som jag köpte i julas och ett par blåsvarta byxor. Blev bra, kommer bilder imorgon på det.
Som sagt ingen ridning idag, tjejen fick vila.
 
Imorgon blir det skolan och så, senare på dagen blir det stallet. Det kommer hinna bli mörkt innan jag kommer ditt så ja vi får se hur jag gör med ridningen. Hela kvällen har jag spenderat att göra filmer. Jag har blivit helt tokig i det här med filmer. Kommer skappa en kategori som kommer handla om mina filmer som jag gör, osv. Nu i skolan kommer vi ha ett film projekt så kommer lära mig en hel del då med. Jag har gjort en del filmer till andra. Har en del på en lista som ska göras nu i vecka om jag hinner med de. Fast jag tycker att filmerna jag gör till mig själv blir mer nogranna än dem jag gör till andra. Lägger mer tid på dem haha.
Aja ska sova nu, en ny dag imorgon, lär den bli rolig eller tråkig ? Ja de lär ni veta imorgon.
 
Sitter och snackar med Olivia på skype nu, gött <3
 
Aja puss på er <3
 
bilder på hästarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0