Det valet valde jag. Inte ni.

För snart 4-5 månader sedan gjorde jag ett val. Valet var mitt och min familjsval. 
 
Det valet var bara vi som bestämde, 
Jag börjar bli trött på folk som snackar om allt dem hör och tror. Jag gjorde ett val, ett val jag inte ångrar. Vi köpte Jouline då. Hon står i vårt stall. Det är jag som rider henne. Jag som håller på med henne varje dag. Inte människorna utanför mitt liv med Jouline. Jag vet att folk snackar. Det vet jag. Men det är inget som jag orkar lägga ner tid på. Det tar bara en massatid och ork. Jag ångrar inte en minut av köpet av Jullan. Det är jag som ska rida henne, inte ni som snackar skit. Om ni har era åsikter om oss två, ja men fine, ha ni det, men då är det ju tur att hon är min. Eller nä vänta nu, därför ni snackar är ju för avundsjuka? Inte för att ni vill att jag ska "ångra" mitt köp. Utan rent ut sagt avundsjuka. 
 
Mitt val är mitt val. Jag trivdes med Jullan, VI trivdes med Jullan. Vi trivdes med henne dåvarande ägare. En helt underbar familj. En familj som vet allt om Jouline utan och innan till. Dem kommer att stötta mig, svara på saker jag undrar om. Tips osv. Det känns så otroligt skönt. Jag har daglig kontakt med dem. Skickar videos. Dem läser bloggen ser inläggen om Jouline. Det känns oxå väldigt skönt att dem trivs med mig. Och mig och Jullan tillsammans.
 
Och ni som vill snacka ert skit, varsegod, era åsikter är fria. Jag bryr mig inte. Era åsikter är era val. Mina åsikter är det jag går på inte era. 
 
Jouline är det bästa som har hänt mig, hon gör mig glad mer än något annat. Hon får mig att stå upp om jag trillar. 
Så vet ni vad.. Jag tror på oss, sedan ha ni era åsikter era val, era problem! :D 
 
Men tack alla ni som stöttar och tror på oss. 
Och tack till familjen Bolin för att ni är så underbara!
Vi ses snart och det ska verkligen bli så himla kul.
Jullan saknar er! <3
 
Puss och Kram. <3 
 
 
Tyckte gänget skulle få vara med. <3 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thelma

<3

2013-01-23 @ 19:32:37
URL: http://allroundekipage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0