Du är..

 
..som en magisk dröm.
 
 
Precis en månad innan jag red dig så provred jag en annan ponny. Ponnyn var otroligt fin. Extremt fin hoppare. Vi hade fortfarande Putte kvar och det ända vi hade i huvudet var hans avlivning när den skulle ske. Allt var väldigt jobbigt. Jag hade ingen power i min ridning jag bara satt där helt enkelt. Hästen var väldigt fin men efter mycket tänk kände jag att nä, det var inte någon ponny som just jag klickade med. Jag tänkte om helt enkelt det jag ville vara var en fälttävlans ponny och detta var en hopponny som jag provred då.
 
Efter printat ut över 10 annonser peka jag ut dem 3 som jag ville prova. Då såg jag vita, svarta, bruna, fuxar och en som såg mycket mer "annorlunda" om kan säga så. Hon hade DET. Den utstrålningen som jag föll för. Det var HENNE jag ville ha inte nån vit eller svart utan HENNE. 2 månader innan jag printat ut annonserna visste jag inte då att det var hon som skulle bli min stjärnponny. Men efter den provridningen så sa det bara KLICK. Ingen tvivel. Det var henne som JAG ville ha.
 
6 månader efter provridningen så står hon ju i mitt stall. Hon står där varje dag. Det är henne jag rider, och sköter. Det är hon som ska bli min nya stjärna, mitt nya hopp i livet. Har aldrig varit så glad efter Puttes bortgång.
 
Jouline tack för alla stunder vi skaffat på så kort tid. Kan du fatta vi har 3 år på oss nu, och vi har redan mega mycket minne. Och måånga fler kommer det att bli. Jag längtar efter dig, och jag såg dig för endast 5 timmar sedan.
 
Du är magisk. Tänk att du blev min. Om inte du kommit in i mitt liv, kan jag säga att jag inte hade mått så bra i mitt liv som jag gör nu. Du får mig att stå på fötter. Du får mig att resa mig, om jag trillar. Du får mig att le om jag är ledsen. Du får mig att skratta när du busar. Du får mig att pussa dig när du ser söt ut fast de gör du ju alltid. Du får mig att alltid komma till dig med glädje i rösten, Jag har aldrig ridigt eller varit hos dig och vara sur eller arg jag är alltid glad hos dig. Du är min Jouline. MIN <3  <3
 
Tack för jag får denna stora ära att äga dig mitt hjärta. Nu är målen satta för oss. Nu kör vi min prinsessa.
 
MIN UNDERBARA GLÄDJE!
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sååå söwta <3333

2013-01-17 @ 22:18:40
URL: http://topten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0