En dag jag aldrig glömmer Vs Outfit fråga.

Puttes första dressyr tävling. Kommer ni ihåg när jag länkade en massa videos på Putte i början när jag red han. Under en vinter då min vän hade ett projekt. Så såg han ut då han var stark och drog väldigt mycket. Men efter mycket hårt slit varje dag, och tårar så tillslut satt allt där, vi hade fortfarande en bra bit till att nå men efter mycket träning satt det mesta. Jag hoppas nu att ni tittar på denna videon. Det är hans första dressyr TÄVLING. Han var väldigt fin då. 
 
Outfiten till Puttes dressyr. Tycks?
tror ni Jullan hade passat i det?
 
 
 
 
Bild på Putte. Bilden är tagen efter jag varit inne och ridigt. 
 
tror faktiskt att Jullan hade passat i Lindorna och schbraket. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: LinnJ

- det står i presentationen! :D

2013-01-29 @ 21:28:33
URL: http://linnj.blogg.se
Postat av: Sofie

Sv: Hej! Ja, det var verkligen länge sen!
Om du menar den lilla fuxen är det en liten C-ponny som jag har på tillridning nu under vintern. Tävlingsponnyn Veronica jag lånade förra året är hemma på vila hos sin ägare och då har jag fått hit Viola av henne istället! Men snart ska vi byta tillbaka igen! :)
Allt är bra med lille Gunde, just nu har han lite hoppvila och går inte till 100% heller, men ska börja sätta igång honom ordentligt i helgen :)

Hur är det med dig då, går det framåt med din nya? Den ser superfin ut! :) Saknar dig också, hoppas vi kan ses snart.. <3

2013-01-29 @ 21:46:56
URL: http://sofiejansson.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för frågorna finis <333? Riktigt snygg outfit!

2013-01-29 @ 22:28:26
URL: http://jenny.weride.se
Postat av: ida p

hej! jag bara tittade på din blogg för jag känner en som har en annan blogg och hon känner dig... jaja i alla fall jag vill bara säga att din häst var jätte fin! och han var jätte duktig på eran första dressyrtävling! och outfiten var jätte fin och du var jätte duktig på att rida! jag är 10 år och har ett kallblod och vi ska precis börja hopptävla!!!!!!!!!:)

2013-02-04 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0