Frågestunden Del 1.

Linnea Athi
1. Din allra bästa vän som du kan lita på i alla väder? Johanna Svensson, Olivia Chronwall,  Kajsa Lindblad personer jag varit vän med väldigt länge som jag vet mycket om och är som mina syskon.

2. Din favorit låt? So Cold-Ben Cocks

3. Vad heter din nuvarande ponny? Hon heter Jouline kallas för "Jullan, Jullie".

4. Hur långt har du och din ponny kommit tillsammans? jag har inte haft Jullan så himla länge men den tiden jag haft henne har vi hittat många knappar.

5. Om du hade fått 1 miljon kr vad hade du gjort för de pengarna? jag hade köpt en ponny till, åkt på resa, köpt hund, lastbil, bygga eget stall. 

6. Hur länge har du ridit? jag har ridigt sedan jag var 5-6 år gammal.

7. Vad tycker du om mig? Har inte snackat med dig så länge men du veerkar väldigt snäll och omtänksam! :) 

8. Vad har du för mobil? Iphone 4

9. Funkar din mobil bra? Ja det gör den väll.

10. Din dröm mobil, beskriv den. Typ rosa, ska vara Iphone 5s och as cool ;)

11. Din dröm ponny, beskriv den. Kan inte beskriva min drömponny för min drömponny/er har jag ägt och äger. :) 

12. Är tsm med någon isf vem? Nej det är jag inte.

13. Din dröm kille, beskriv han.  Min drömkille ska vara snäll, omtänksam, ärlig, mogen, söt, ett hjärta av guld. 
 
Linda Svensson
14.Vad är det högsta du tävla i fälttävlan?  Jag har bara tävlat p80 imed jag hade en lite b ponny, och Putte var inte utbildad i fälttävlan mer än det jag tränade.
 
Felicia Axelsson
15.Har du någon tävling inplanerad? Ja det har jag faktiskt. 
 
16.Isåfall vilken? Har tänkt mig fälttävlan i tågarp i mars.
 
17.Vad är det högsta du har hoppat? runt 1,20-25
 
18.Var bor du? Jag bor i Anderslöv typ längst ner i skåne.
 
19.Favorit färg? Min favorit färg är nog typ rosa, svart, blå.
 
20.Favorit märke på hästsaker? Schöckemöler (stavning), Exlusiv Horse Wear, Spooks, Scapa 
 
21.Hur gammal är du? Jag är 15 år 
 
Cecilia Pousard
22.Vad var det första du tänkte när du såg Jouline? Att hon hade charm, utstrålning och såg väldigt snäll ut.

23.Hur var provridningen? Provridningen var helt underbar, var den gladaste flickan på jorden då.
 
24.Klickade ni direkt? Ja faktiskt så gjorde vi det, vi hittade varandra jag trivdes med henne och hon med mig.

25.Hur hög är Jouline? Hon är 146,9 typ.

26.Hur många hästar har du haft? 3 med Jouline.

27.Vad fick dig att börja med fälttävlan? Ja jag började med det för det så kul ut och min ponny och jag var redan allround ryttare och då tänkte vi att då kunde det funka bra med fälttävlan då oxå och ja det gjorde det oxå. 
 
28.Är det en gren du skulle kunna rekommendera? Ja verkligen, med rätt häst eller ponny och att man vågar tycker jag det verkligen!!

29.När ska ni ut på eran första tävling? I Mars månad hoppas jag!

30.Lovar du att fixa film/bilder då? Självklart att jag kommer att göra!

31.Vad faller du mest för, dressyr eller hoppning? Brys på vad du menar, dressyr är kul när allt funkar och man känner hur bra det går, och hoppningen är kul på sitt sett. Tycker faktiskt både och.

32.Favoritmärke på sadel?  Prestige, Exmoorsadeln. 

33.Favoritmärke på övriga hästartiklar, såsom kläder, träns, bett mm? Kolla fråga 20 :)

34.Har du personlig tränare? Mina tränare heter Teres hon tränar jag för i fälttävlan, Sophie "fiffi" i hoppning. Riktigt bra tränare!

35.Har ni egen hästgård hemma eller "vanligt" hus/lägenhet? Jag bor i vanligt hus, har hästen inakoderat i ett stall som är som mitt eget.

36. Har ni några andra djur förutom häst?  Ja vi har även en katt vid namn Hugo Bozz snart 3 år gammal, världens bästa även kallad som Bozze och min bror.

37.Ditt lyckligaste minne? Sista stunden med Putte, När jag provred Jouline, när jag och Salsa var med i Sm, och såklart våran sista timme tsm innan han åkte till dem nya ägarna.

38.Favoritartist? Har många men en av dem är David Guetta

39.Favoritband? Swedish House Mafia om dem räknas som ett band.
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0