Här ska stå en grym rubrik..

Nej men hallå!
Hur har eran dag varit idag då? 
Själv har min varit en anning dryg. Tränat inför NA i svenska som vi ska ha nu nästa vecka onsdag och fredag. Dem dagarna ska vi sitta i tre timmar och bara skriva. Drygt ? svar ja. 
Det ända possitiva i det hela är att man få ta med sig godis och snacks och en massa sånt gott. 
 
Idag fixade jag i stallet efter skolan. Hon var super duktig i hagen idag. Mysig som vanligt. Älskar dig Jullan. 
 
Imorgon är det inte så mycket att göra mer än att skriva klart lite i skolan, lämna in det sista sedan är jag klar inför NA. Har inte så mycket att skriva om mer än att jag snackat med Felicia hela kvällen. Alltid lika trevligt. 
 
Aja ha en bra dag gott folk. <3
 

Kommentarer
Postat av: Jacquline

Sv - Smedhults Kummin.

2013-01-29 @ 14:24:58
URL: http://Starsjumpiiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0