Hästhimmeln <3

Hejsan bloggen. Inte på något vidare blogghumör. En ponny i stallet avlivades idag och ja jag tänker på han väldigt mycket. Känns så tomt utan han. Men ja det är därför jag inte har nått bloggsug idag. Men jag hoppas ni förstår. Imorgon kommer jag kanske blogga får se helt enkelt hur jag tänker göra antagligen blir det så. Ska iallafall sova nu och ska upp tidigt imorgon bitti. Skolan idag har varit helt ok. Men jaja. Vill bara sova nu. 
Ha det så bra så länge. <3
 
Rest In Peace. 30/01-2013 <3 we will always love you.
(har ingen bra bild på han tyvärr) 
 
Ni får en bild på mig och mitt smycke.
 
Älskar dig. <3
 
 
Min glädje i livet. <3 
Nu ska bara du och Tinto komma bra överrens. Älskar er mina tjejor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0