Kommer du bli veckans ekipage?

Så nu har jag funderat en hel del på hur jag ska göra med bloggen , med tävlingar som ni läsare kan ställa upp i, och få vara delaktiga i min blogg. Vad säger ni om Veckans Ekipage?
Jag väljer ut 1 person med sin häst som jag tycker ska bli Veckans Ekipage.
 
Gör så här.
 
  1. Väljer eran favoritbild på dig och din häst ( kan även vara favorithäst du ridigt ).
  2. Du berättar lite om er, ja asså en kort berättelse om er tid ni hade eller har tillsammans.
  3. Ni ska berätta VARFÖR ni vill vinna ( alltså en större chans att kunna vinna då ).
  4. Ni ska INTE skicka in till min email, utan antingen skickar ni till mig på min facebook "Frida Olsson" och skickar eran bild och text ditt. Eller så skriver ni ïnlägget på eran blogg direkt så har ni allt samlat på ett ställe.
  5. Ni ska ju ÄVEN tipsa runt tävlingen ( alltså ni skriver på eran blogg "jag är med och tävlar i fridasbloggtävling Veckans Ekipage var ni med oxå" och länka min blogg då med ju.
  6. När ni gjort det kan ni kommentera här under JAG ÄR MED då vet jag att ni lagt upp bild och text på eran blogg och skrivit varför ni vill vinna ja allt det jag berättat här ovan.
 
JAG KOMMER VÄLJA EN VARJE VECKA UNDE DENNA MÅNADEN BLIR KANSKE TVÅ PER MÅNAD BRYS PÅ HUR MÅNGA SOM STÄLLER UPP.
 
btw ni kan ju istället för att skriva på bloggen varför ni vill vinna kan ni ju göra det i kommentaren!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofi ♥

Jag vill vinna med Dino då jag tyckte vi hade en sån speciell konakt som ingen annan hade med honom.. Saknar han så sjukt mycket. Vi utvecklades så underbart mkt tillsammans. Jag i min ridning o han i sin tillit. Han va och är en ängel..♥ Älskar honom sjukt mkt och han kommer alltid vara min stora favorit . INGEN är bättre än honom.. Jag saknar de vi hade o jag hoppas han fortsätter sköta sig så som han gjorde med mig när jag red honom. Han va så himla gullig, gjorde inget men när ngn annan satt upp ville han bara av med den.. Saknar honom, livet är väldigt orättvist.. :(♥ (jag är med ;) )

2013-01-06 @ 19:41:50
URL: http://sofiroosnilsson.blogg.se
Postat av: Sofia Andersson :)

Jag väljer mina vackra ponny Miss Frida, Henne köpte jag den 11 juni 2010 och jag har inte ångrat en ända sekund med henne, Vi lärde känna varandra fort och jag föll verkligen för henne, jag visste första gången jag såg henne att de var hon jag skulle ha, Frida är väldigt speciell och frida väljer sin inte ryttare, det är inte ryttaren som väljer frida! I alla fall, 2 o en halv månad senare startade vi våran första fälttävlan och tog hem titeln! några veckor senare vi startade vi hajjernas klubbmästerskap i terräng och vann den med, Lilla frida o jag vann mot stora hästar! Nu lite mer än 2 år senare har vi gått en lång resa till Nordiska mästerskapen , Landslaget och detta hade jag inte en tanke på när jag köpte henne att de skulle hända, Hon har inte så mkt kapacitet så jag trodde p90 var gränsen men Frida hade viljan och tillsammans har vi kommit hit , utan henne hade detta aldrig hänt! Jag vill vinna för Frida är världens bästa ponny och hon borde vinna för att hon har kämpat hela denna säsongen och vi har mött stora hinder på vägen, hon förtjänar all lycka i hela världen!

2013-01-07 @ 12:55:24
URL: http://anderssonsofiaa.devote.se
Postat av: Jenny - hästblogg

Med, kolla facebook <3

2013-01-07 @ 23:29:00
URL: http://jenny.weride.se
Postat av: Matilda

Jätte fin blogg! :)

2013-01-16 @ 00:17:50
URL: http://matiildaalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0