Minnen är saker som sitter kvar förlivet.

Fredag idag kan det bli bättre eller ? 
Svar NEJ. Fredag är helt klart bästa dagen på hela vveckan och så klart lördag oxå. Pappa var super snäll och tog stallet till mig idag. Så ja just nu sitter jag vid datan och gör massa filmer. Jag hoppas ni vill ha lita bombning. Fråga pappa igår om inte kan kunde föraöver alla filmer på videokameran så jag kan göra en film på åren med Putte från då till nu. Och video på när jag provred Jullan och så klart en gullig video på Salsa. Kan det uppskatas ? 
 
Imorgon ska jag försöka rida, eller så åker vi till ridhuset vi får se. 
 
Skoldagen har varit sådär, den ända roliga timmen var när vi hade sista rasten och lektionen då vi hade halvklass. Då skratta vi som fan. Riktigt kul var det. 
 
Ikväll blir det fredags mys med ostbågar, coca cola och en go film. Har ni förslag på en film så måste ni skriva den i kommentarsfältet. Vill gärna se en "drama/komedi". 
Här får ni se två bilder från då jag ägde min B ponny Salsa. Min goding. Bilden överst är från 2010 då vi terrängträna vid hölviken med min kompis Ina Malm med hennes ponny Time Share. Eller ja terrängträna och terrängträna, vi hoppade bara nån stock och så. Vi red även i havet. En riktigt mysig dag en man kommer minnas. 
 
Bilden nederst är ifrån år 2008-2009. bilden har min kompis Olivia Chronwall fotat från en tävling i Sydslätten, oxå en dag jag lär minnas <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0