Nu känner jag mig motiverad och säker på vad jag vill. Nu hoppas jag verkligen till hundra att jag ska ditt.

Tjaa. Som jag misstänkte. Sjuk. Inte ett dugg kul.
 
Idag har dagen varit chill i skolan och så. Vi har inte gjort något särskilt vi har mer gjort klart skriv arbeten. Får se hur jag mår imorgon bitti. Om jag mår dåligt då med så får jag bli hemma. 
 
Kollade igenom min bilddagbok innan och hitta en massa gamla bilder. Väldigt kul faktiskt. Kvällen har beståt av lite tv, sovit och nu vid datan. Men imed jag inte känner mig särskilt frisk går jag och lägger mig alldeles strax. 
 
Min planering med bloggen nu går super bra. Jag har en massa funderingar påå vad som ska göras. Och jag har även funderat ut hur min header och design ska se ut. Men ja det får ni se när det väll kommer ut. Men som sagt annars i min planering så har jag en hel del saker som jag vill skriva om. Saker som jag tycker folk ska läsa. 
 
Det är ju snart gymnasieval. eller ja jag har ju valt mina val så allt är helt klart. Jag var ju och kolla på Bökeberg igår. Känner mig fruktansvärt taggad nu till att vilja börja där. Har en massa som jag känner där, många ryttare och hästar där en bra miljö som Jullan får lära sig att klara av tror jag hon klarar galant. Ungdomarna och lärarna var väldigt trevliga. Eleverna sa det att man känner sig glad på måndag morgon för att man har en hel dag i ett stall med trevliga människor runt omkring. dem verkar ha väldigt kul. Det är ju inte som måndagar i vanliga fall som på våra måndagar just nu " NEJ MÅNDAG " typ så tänker alla nu. Men tror det blir väldigt lätt ändrat på Bökeberg. Nä så nu är jag taggad till max. 
 
Åsiktsinlägg som ska ploppa upp inom kort. 
 
*kontakt mellan ryttare och häst. 
*bett
*schbrak
*hur jag tänker när jag köper häst
*skolan från 7-9 att allt är så viktigt med kläder smink osv. Men i gymnasie speciellt hästgymnasie, är vi vana vid att gå i ridkläder inget smink och kan vara oss själva. 
*ryttare och häst. 
*ett sammspel mellan ett team. 
 
Ja som ni ser kommer en del av dessa åsikter upp på bloggen inom kort. Jag kommer även att skriva en del om andra saker runt omkring allt detta. Det mesta kommer ha en viss koppling till varandra. 
 
*Kommer även skriva om min fortsatta berättelse om Jouline ni vet DEL 2 kommer att komma. 
*Tips på hur jag gör mina filmer snabbt och enkelt. 
*Hur jag tycker en blogg ska se ut. 
*Berätta om mina hästar. 
*Hästar jag ridigt.
 
Jag har en massa jag vill få ut i text men aldrig kunnat känna mig motiverad och orka lägga tid på men nu ska det faktiskt komma upp har jag bestämt. 
Men ja om ni har en del frågor så snälla glöm inte att ställa dem det kan vara vad som helst mellan himmel och jord. En del saker får ni långa svar andra lite korta. Men ja kom igen nu var inte fega. 
 
 
min katt älskar mig så otroligt mycket. host. 
 
Och även så får ni en bild på Salsa och min första sommar ihopa. Det är minnen må jag säga. Saknar han så otroligt mycket. Min egna ögonsten. Han förblir min i mitt hjärta. allas fina lilla minimilton och prins. <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0