Nu kör vi eller vad säger ni ? ;)

 
Sitter här och hoppar verkligen av glädje. Imorgon ska vi iväg och prova hjälm+en väst!
Ja inte vilken hjälm som helst utab terränghjälm, helt underbart!
Sen ska mamma sy ett hjälmskydd typ med svenska flaggan på, OJ nu avslöja jag lite för mycket av vad jag ska ha för tävlingsoutfit i terrängen. Haha aja whatever, men som sagt hjälm ska det bli, kommer nog inte köpa imorgon utan bara prova och sedan köpa. Vi har även snackat om fälttävlansväst, en sådan speciell som blåser upp sig om du trillar av, vill gärna vara helt säker om jag ska ut i terrängen, men vi får se helt enkelt.
 
Idag red jag ut på Jullan i 20 minuter sedan dressur arbete i 40 minuter, gick som en klocka, bara ticka på i en underbar takt. Imorgon blir det ( om marken inte är för blött ) ut och galoppera på vår "galoppbana" eller ja inte en riktig galoppbana utan runt en stor å eller vad man ska kalla det..  Tjejen ska få sträcka ut ordentligt, nu satsar vi så det rycker bara utav det. Detta året kommer mitt stora mål vara FÄLTTÄVLANS SM, tjoo flöjt nu kör vi.
 
I Mars månad är det fälttävlanstävling i tågarp, ska försöka vara med där, hade varit fett kul asså.
 
 
bild på mitt pannband som jag ska ha i Terrängen!
Fick detta i julklapp även ett schabrak i svergiesflagga där det står SWEDEN, ifrån Exklusiv Horse Wear
bilden taggen från Johannagrant.se!
Pannbandet ser ut så här!
Vad säger ni om detta på Jouline? själv säger jag "OMG MIN SNYGGING OVER THERE"
 
 
Även detta fast i schbrak inte i ridtäcke då!
 
och ett hjälmöverdrag i svenskaflaggan.
Bild ifrån Exklusiv Horse Wear s sida
 
Vad säger ni nu om min outfit!
Kan det bli snyggare på min skönhet! Svar nej haha!<3
 

Kommentarer
Postat av: Jenny - hästblogg

Ni kommer passa perfekt i det finis <3

2013-01-05 @ 22:59:36
URL: http://jenny.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0