Nu ska ni få vänta på ett otroligt bra inlägg av en annan person. Så håll utkik!

Idag har min dag varit helt okej, bara tagit det lgnt och chillat och kollat på film. Imorgon kommer nog det vara en chilldag då med. Får se om jag ska ut och gå med Jouline nu imorgon.
 
Tänkte skriva om ett par ryttare sen som jag tycker är grymma. Så håll utkik!
 
Komme video och bilder på dem sedan har jag ett önskatinlägg som jag sa för ett par veckor sedan, det är ett långt inlägg som kanske inte kommer att komma in idag men förhoppningsvis snart. Så hoppas ni har något att förvänta er på. Puss och kram nu ska jag se en zombie film. får se om jag kommer sitta och glo eller om jag kommer sitta under bordet och skaka haha. nä jag tror att jag kommer att klara det. Man aja skriver mera sen så ha det så bra, puss och kram. <3 <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Skoog

Såååå fin :') <3

Svar: Dåååå ska vi inte snacka om dig finaste <3
Frida Olsson

2013-01-03 @ 20:13:27
URL: http://michanochrappe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0