Skolan tar mycket energi.

Tjena alla läsare.. eller ja jag har ju inte precis någon som läst nu imed jag inte kunnat blogga för att internetet har klyddat. Skolan denna veckan har varit helt okej. Typ inga läxor bara massa lugnt jobb.
 
Imorgon ska jag till stallet och rida. Jullan har fått bli longerad nu denna veckan, i 30 minuter typ. Hon fattar inte vad jag vill i höger varvet, Men i vänster går de mycket bättre. Jag longera även Tonita i onsdags så hon fick röra på magen...
Har gjort en film på hästarna i stallet blev hyfsat nöjd ändå. Om ni vill lägger jag upp den har ju faktiskt fått beröm för mina filmer, känner mig stolt över det imed jag lägger ner mycket tid på det.
 
Ja som sagt imorgon kommer jag rida Jullan. Blir antagligen ut och gallopera eller rida i padocken vi får se hur hon är. På söndag blir det filmdag som vanligt.
 
Har mycket inplanerat nu månaden framöver med mycket roliga saker som kommer att hända. Känner att 2013 blir ändå bra.
 
Men ha det gött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0