Som alla andra så har jag med en lugn lördag.

Lördag. En helt vanlig lördagkväll. Min dag har varit väldigt lugn. Vaknade runt nio och steg upp och åt frukost. runt 11-12 tiden åkte vi till landäng kolla runt bland alla saker om det var något som vi skulle köpa. Jag hittade ett as snyggt täcke som skulle passa Jouline utmärkt i färgen men tyvärr storleken var för liten. Sedan kollade vi på säkerhetsgrimma. Ja nu tänker ni vad vi ska med det till men det är så här att Jouline är väldogt töntig när andra ska ta ut henne hon vänder gärna rumpan mot en och ja vägrar komma men när vi har haft grimma på henne så går det att ta henne. För mig klarar jag med utan, men ja Jullan är lite töntig, så nu har vi en säkertsgrimma bara för att om hon nu har grimma i boxen kan dem lätt fastna så om vi har denna grimman så går den typ sönder om dem fastnar (en nyckelring typ eller vad man ska säga går sönder då. 
Vi köpte även en longeringspisk det behövs nu imed den andra var sönder. Så nu kan jag longera på riktigt. 
 
Dagen idag har varit som sagt lugn då, runt ett stack jag till stallet fixade allt och myste med henne en lång stund. 
 
Och ja nu sitter jag här och tar det lugnt. Ska skypa med en massa folk nu och bara ta det lugnt. Ska lägga upp en MASSA bilder snart, från olika tillfällen. 
 
Ha en bra lördag kväll för det har jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Åkerlund

nice dag

2013-01-27 @ 21:57:35
URL: http://stickorstay.webblogg.se/
Postat av: Emelieochzingo

du har värkligen en bra blogg ;D
kolla in på min och lämna järna en kommentar

2013-01-31 @ 18:07:21
URL: http://emeliegranqvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0