Stöd och en förebild!

Godmorgon alla läsare, varit dålig på att blogga nu haha. Men igår hade jag fullt upp med att göra videos från 3/1 och 4/1. Blev väldigt nöjd så det lär ploppa upp här närsom helst. Jag hoppas ni har haft ett bra lov. Har jag verkligen haft. Alla är helt depiga medans jag är väldigt nöjd med mitt lov. Imorgon ska jag ¨försöka få in julklapparna in i bloggen haha ja asåå bilder då.
 
Vi verkligen tacka alla som stöttar mig och Jouline och tror på oss. Helt underbara är ni!
Sen blir man ju oxå lite extra glad när folk  säger att jag är deras förebild, då blir man lite rörd..haha gud vad tramsig jag är nä men seriöst blir faktiskt lite rörd. Man blir ju faktiskt väldigt glad. TACK. <3
 
Nä nu ska jag till stallet, eller ja jag ska göra mig igorning och äta byta om och så, sedan bär det av till stallet.
Skritta ut Jullan i 30 minuter idag bara skritt sedan red jag i padocken i 30 minutder typ ( film kommer ). Idag kommer jag nog rida ut bara så vi får ha lite mysritt. Aja men ha de bra mobilbloggar sen kanske från hästryggen haha. Puss och hej alla!
 
Glöm inte att ert stöd och eran pepptalk gör mig så satans glad ocH tacksam!
TACK än en gång! <3
 

Kommentarer
Postat av: victoria

Har skrivit på min blogg nu! :)

Svar: Utmärkt! :D <3 Är det OK om jag gör din till ett tidsinställt runt 08.00 imorgon ? :) <3 Eller du vill ha din nu ? :) Kan även göra det nu om du vill det :) <3 <3
Frida Olsson

2013-01-05 @ 20:25:29
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se
Postat av: victoria

SV: välj du det spelar ingen roll för mig ;)<3

2013-01-05 @ 20:55:46
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0