Torsdag idag, Fredag imorgon.

Hejsan alla läsare. Jag vet att bloggningen har suggit denna veckan men nu är jag här. Dagen idag har varit som vanligt, inget speciellt. Varit på skitskolan, hem, till min underbara häst. Ska släppa ut henne imorgon bitti igen. Hon är så söt för varje gång jag kommer tar hon upp nosen vid mun höjd BARA för att få en puss. Hennes pusstrick sitter klockrent nu så fort jag pekar med fingret på munnen så pussas hon min lilla tjej.
 
Imorgon blir det inte heller ridning imed snön. Kommer istället filma lite imorgon.
Har gjort en del filmer som kommer på ingång snart. Jag är inte på bästa humöret "skrivhumör" idag men iallafall så fick jag bloggat. Ha det nice underbara läsare!
Rest in Peace Time Share <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0