Att bli kallad förebild. Finner inga ord.

Har sutti och chillat hela kvällen.
Och då har jag läst en massa gulliga kommentarer från andra människor. Jag blir så fruktansvärt lycklig av att få sånt här över gulliga meddelande och kommentarer från folk. Att folk kan vara så här underbara och kan utrycka sig i text och ord för människor som dem "ser upp" till och kan bjusa på sånt här helt underbart. Börja till och med gråta av alla dessa goa texter. Där folk kan beskriva med ord för en. Finner inga ord för er som gör detta. Helt underbart, fantastiksa är ni. 
 
Att bli kallad förebild och idol är något jag aldrig trodde jag skulle bli "kallad".
För mig själv är jag en helt vanlig 15 årig tjej som lever mitt liv med min ponny. vet igentligen inte det speciella med mig. Men ni gör mig bara så fruktansvärt glad. Nej asså gud, finner inga ord för hur mycket sånt här betyder. Ni gör verkligen mina dagar fulländade. 
 
Tack för att ni tror på mig och Jouline. Tack. Vi kommer kämpa för att komma upp ditt vi vill. Men mycket träning så hoppas vi på det bästa. tack för att ni hejar på oss. 
 
 
En kommentar som två goa tjejer skrev på min bdb @friidaaolssonn (@friidaon). 
 
http://thildecherry103.blogspot.se/2013/03/ja-vem-ar-nu-honhan-det-vill-ni-veta.html 
 
Och denna texten skrev en härlig tjej på sin blogg. Man kan inte låta bli att fälla en tår hihi.. 
 
En liten del utav det folk skriver till mig. Tack för ert stöd och att ni följer mig och min ridning och Jouline såklart!
 
PoK från en otroligt lycklig tjej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0