En pigg ponny och lång sov morgon.

Igår kväll ringde min mentor och sa att vi var lediga idag.
På grund utav att värmepumpen var sönder och det var dålig arbetsmiljö för oss. Så jag fick lite sovmorgon idag fram till 11. 
Var i stallet klockan 12. Fixade och donade, plockade undan en massa schabrak och täcke som ska säljas osv. 
Red Jullan runt 3, red ute henne först en sväng vid ån, körde på lite galopp, första uteritten nu efter all snö,  fy vad hon gick asså, kändes som en bomb som skulle släppas vilken minut som. Nä så hon var väldigt pigg. Gjorde små guliga hopp upp i luften och små kickade. Sen red jag henne på vår gräsbana där hemma, red igenom henne ordentligt imed hon var ganska spänd och så. Körde på lite galoppövningar och travövningar. 
 
Pappa har fått tillbaka sin mobil nu ju, så pappa kan filma mig nu i helgen ska bli kul. Ska även höra med han om han kan filma mig med filmkameran och så. Men det ska bli kul, har saknat att göra film. Håller på med en film på Putte och en på Jouline nu. Men nä nu ska jag fortsätta Skypa med Jacky och Felicia. Så ni får ha det så bra.
Pussen haj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0