Ett glatt ridpass.

Red Jullan idag för första gången barbacka. Kändes konstigt efter att inte har gjort det sedan jag red Salsa.. 
Men allt gick super, hon skötte sig exemplariskt. Extremt fint gick hon dessutom. Börjar hitta varandra bara mer och mer just nu. Känns så himla skönt att kunna komma med glädje till henne varje dag och veta att hon älskar mig o jag henne. Men ska nog sova nu, ska upp vid åtta och äta sedan blir det stallet och rida. Har ju studiedag imorgon. Så ni får ha det så bra sålänge så höres vi imorgon, då får ni mer fakta om dagens ridpass, tips på övningar och även ett åsiktsinlägg. Vad säger ni om de?? 
 
Här har ni iallafall filmen, så jag hoppas att ni gillar den, kolla i HD. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0